AKO MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ V E-SHOPE?

  • Tovar môžete zaslať prepravnou službou, alebo ho môžete vrátiť osobne vo vybraných predajniach INTERSPORT
  • Adresu na vrátenie tovaru nájdete v dodacom liste (v kolonke Adresa pre vrátenie tovaru), ktorý ste dostali spolu s objednávkou.
  • Tovar prosím zašlite/prineste spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý ste dostali spolu s objednávkou. Formulár si môžete stiahnuť aj tu: VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
  • Tovar musí byť vrátený kompletný, v pôvodnom stave a nesmie vykazovať známky opotrebovania alebo používania.
  • V prípade vrátenia tovaru poštou nezasielajte tovar na dobierku - tovar v tomto prípade nebude prijatý.

 

DOKEDY MÔŽEM VRÁTIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ V E-SHOPE?

  • Štandardná lehota na vrátenie tovaru je 14 dní od jeho prevzatia.

 

KEDY MI BUDÚ VRÁTENÉ PENIAZE?

  • V prípade objednávok platených na dobierku, alebo darčekovou kartou môže vrátenie platby na váš bankový účet trvať do 14 dní, ak je tovar vrátený na pobočke, ktorá vám tovar zaslala a do 21 dní, ak bol tovar vrátený na inej pobočke.
  • V prípade online platieb vopred (Visa, MasterCard, PayPal) trvá vrátenie peňazí zvyčajne do 2-5 pracovných dní, ak je tovar vrátený na pobočke, ktorá vám tovar zaslala a do 14 dní, ak bol tovar vrátený na inej pobočke.

 

MÔŽEM SI VYMENIŤ TOVAR ZAKÚPENÝ V E-SHOPE?

  • Tovar zakúpený v e-shope INTERSPORT nie je možné vymeniť za iný tovar. Tovar môžete vrátiť a objednať si iný.
  • Tovar zakúpený v kamenných predajniach INTERSPORT je možné vymeniť do 4 týždňov od nákupu.

 

TOVAR PRIŠIEL NEKOMPLETNÝ, POŠKODENÝ ALEBO INÝ, AKO SOM SI OBJEDNAL - ČO MÁM ROBIŤ?

  • V prípade doručenia poškodeného, nekompletného alebo nesprávneho tovaru sa čo najskôr obráťte na obchod, ktorý vašu objednávku odoslal.
    Tento údaj nájdete na dodacom liste (v kolonke Adresa pre vrátenie tovaru), ktorý ste dostali spolu s objednávkou, alebo kontaktujte zákaznícku podporu telefonicky alebo e-mailom.