Ponuka
Čo hľadáte?
|
NEZÁVÄZNÁ REZERVÁCIA TOVARUAk si nie ste istí správnym výberom, môžete si v predajniach INTERSPORT rezervovať tovar na 24 hodín a rozhodnúť sa, či si ho kúpite na mieste. Dostupnosť produktov v našich predajniach si môžete overiť kliknutím na tlačidlo "REZERVOVAŤ V OBCHODE" na stránke s podrobnosťami vybraného produktu. Predajňa vám rezerváciu musí najprv potvrdiť. |
|
![]() |
DORUČENIE NA ADRESUTovar si môžete nechať pohodlne doručiť až domov. Doručovanie zabezpečujeme spoločnosťou Slovak Parcel Service . Tovar zasielame len v rámci Slovenskej republiky. |
|
Cena dopravy:
Sledovanie a doručenie objednávky: Po spracovaní zásielky, dostanete potvrdzujúci email, kde nájdete link na jej sledovanie. Tovar zvyčajne odosielame do 2-5 pracovných dní od vašej objednávky. Platba objednávky na dobierku: Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku, môžete ju uhradiť u kuriéra pri prevzatí hotovosťou alebo platobnou kartou. Prevzatie a reklamácie: Pri prijatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku dostali bez zjavných chýb. Ak je obal poškodený, informujte o tom priamo vodiča. Ak zistíte, že obsah zásielky je poškodený po jej prevzatí a rozbalení, informujte o tom dopravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame vyhotoviť fotodokumentáciu stavu zásielky ihneď po jej vybalení. |
||
![]() |
DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTOTovar si môžete nechať doručiť aj na vybrané výdajné miesto SPS. Zoznam výdajných miest sa Vám zobrazí pri zvolení tejto možnosti v nákupnom košíku, alebo si ich môžete pozrieť na stránke prepravcu tu: výdajné miesta SPS. Na prebratie zásielky v prevádzkach/Parcel Shopoch máte až 7 dní na vyzdvihnutie, pri samoobslužných boxoch je to 48 hodín. Tovar zasielame len v rámci Slovenskej republiky. |
|
Cena dopravy:
Sledovanie a doručenie objednávky: Po spracovaní zásielky, dostanete potvrdzujúci email, kde nájdete link na jej sledovanie. Tovar zvyčajne odosielame do 2-5 pracovných dní od vašej objednávky. Keď kuriér odovzdá zásielku do Parcel Shopu, príjemca je okamžite informovaný prostredníctvom SMS o jej uložení aj s kódom na vyzdvihnutie. Prevzatie a reklamácie: Pri prijatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku dostali bez zjavných chýb. Ak je obal poškodený, alebo zistíte, že obsah zásielky je poškodený po jej prevzatí a rozbalení, informujte o tom dopravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame vyhotoviť fotodokumentáciu stavu zásielky ihneď po jej vybalení.
|