SPÔSOBY DOPRAVY

 

Nezáväzná rezervácia tovaru

Ak si nie ste istí správnym výberom, môžete si v predajniach INTERSPORT rezervovať tovar na 24 hodín a rozhodnúť sa, či si ho kúpite na mieste. Dostupnosť produktov v našich predajniach si môžete overiť kliknutím na tlačidlo "REZERVOVAŤ V OBCHODE" na stránke s podrobnosťami vybraného produktu. Predajňa vám rezerváciu musí najprv potvrdiť.

     

Doručenie na adresu

Tovar si môžete nechať pohodlne doručiť až domov. Doručovanie zabezpečujeme spoločnosťou Slovak Parcel Service . Tovar zasielame len v rámci Slovenskej republiky.

 

Cena dopravy:

  • Pri nákupe nad 50 €: ZDARMA
  • Pri nákupe do 50 €: 3,95 €
  • Nadrozmerný a ťažký tovar: 29,99 €

 

Sledovanie a doručenie objednávky:

Po spracovaní zásielky, dostanete potvrdzujúci email, kde nájdete link na jej sledovanie. Tovar zvyčajne odosielame do 2-5 pracovných dní od vašej objednávky.

Platba objednávky na dobierku:

Ak ste si pri Vašej objednávke zvolili platbu na dobierku, môžete ju uhradiť u kuriéra pri prevzatí hotovosťou alebo platobnou kartou.

Prevzatie a reklamácie:

Pri prijatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku dostali bez zjavných chýb. Ak je obal poškodený, informujte o tom priamo vodiča. Ak zistíte, že obsah zásielky je poškodený po jej prevzatí a rozbalení, informujte o tom dopravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame vyhotoviť fotodokumentáciu stavu zásielky ihneď po jej vybalení.

     

Doručenie na výdajné miesto

Tovar si môžete nechať doručiť aj na vybrané výdajné miesto SPS. Zoznam výdajných miest sa Vám zobrazí pri zvolení tejto možnosti v nákupnom košíku, alebo si ich môžete pozrieť na stránke prepravcu tu: Výdajné miesta SPS

Na prebratie zásielky v prevádzkach/Parcel Shopoch máte až 7 dní na vyzdvihnutie, pri samoobslužných boxoch je to 48 hodín. Tovar zasielame len v rámci Slovenskej republiky. 

 

Cena dopravy:

  • Pri nákupe nad 50 €: ZDARMA
  • Pri nákupe do 50 €:  3,95 €

 

Sledovanie a doručenie objednávky:

Po spracovaní zásielky, dostanete potvrdzujúci email, kde nájdete link na jej sledovanie. Tovar zvyčajne odosielame do 2-5 pracovných dní od vašej objednávky. Keď kuriér odovzdá zásielku do Parcel Shopu, príjemca je okamžite informovaný prostredníctvom SMS o jej uložení aj s kódom na vyzdvihnutie.

Prevzatie a reklamácie:

Pri prijatí skontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku dostali bez zjavných chýb. Ak je obal poškodený, alebo zistíte, že obsah zásielky je poškodený po jej prevzatí a rozbalení, informujte o tom dopravcu do 3 pracovných dní. Odporúčame vyhotoviť fotodokumentáciu stavu zásielky ihneď po jej vybalení.