FAQ - Otázky a odpovede
NAKUPOVANIE V KAMENNOM OBCHODE
Ak nezodpovedá produkt zakúpený v predajni INTERSPORT očakávaniam zákazníka, počas 4 týždňov odo dňa zakúpenia výrobok i po prvom vyskúšaní bez problémov vymeníme. Výrobok nesmie byť poškodený, musí byť čistý, bez známky použitia, musí zostať funkčný a byť vrátený v pôvodnom balení. K výmene je potrebný originálny pokladničný lístok. Výmena je možná len v obchode, v ktorom bol tovar zakúpený.
Tovar zakúpený v kamenných predajniach bohužiaľ nie je možné vrátiť. Môžete ho však vymeniť za iný tovar.
Reklamovaný tovar prineste do predajne, kde s vami spíšu reklamačný formulár. O vybavení reklamácie vás bude daná predajna následne informovať.
V prípade otázok ohľadom vašej reklamácie a jej stave, kontaktujte predajňu, ktorá vám reklamáciu vybavuje. Reklamácie sú plne v kompetencii samotných predajní.
NAKUPOVANIE V INTERNETOVOM OBCHODE
Bohužiaľ, do vytvorenej objednávky nemôžeme nijako zasahovať a upraviť ju.
Ak ste nedostali všetok objednaný tovar, je možné, že objednávka bola rozdelená do viacerých zásielok. To, či bola vaša objednávka rozdelená na viacero zásielok, sa dozviete v informačnom e-maile o zásielke, ktorý vám bude zaslaný v čase odoslania. Ak objednávka nie je rozdelená do viacerých zásielok a neobdržali ste všetok objednaný tovar, kontaktujte zákaznícku podporu na adrese [email protected] .
Snažíme sa zabezpečiť, aby bola vaša objednávka spracovaná v čo najkratšom čase a aby ste na svoj tovar nemuseli čakať. Niekedy sa môže stať, že objednaný tovar sa nachádza v rôznych skladoch. Vzhľadom na to môže byť objednávka rozdelená na viacero zásielok.
Tovar zakúpený v e-shope INTERSPORT bohužiaľ nie je možné v našich kamenných predajniach vymeniť za iný tovar, a to ani v prípade, že ide len o výmenu veľkosti. Bohužiaľ, technológia nám to neumožňuje.
Tovar z e-shopu je možné vrátiť do 14 dní od nákupu.
Môžete ho zaslať poštou alebo inou prepravnou službou na adresu obchodu, ktorý vybavil vašu objednávku, uvedenú na dodacom liste (kolonka "Adresa pre vrátenie tovaru"). Ak potrebujete pomoc s adresou obchodu, ktorý vybavil vašu objednávku, obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Prosím, neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude prijatý.
Tovar môžete vrátiť aj osobne vo vybraných predajniach INTERSPORT.
V prípade intímneho sortimentu, ako sú plavky, sa tovar nesmie nijako používať. Pri skúšaní sa musia dodržiavať základné hygienické požiadavky - skúša sa na spodnú bielizeň alebo použite priloženú ochrannú fóliu (v prípade plaviek). Ak nie sú dodržané stanovené hygienické podmienky, tovar nie je možné vrátiť vzhľadom na jeho povahu.
V prípade objednávok platených na dobierku, alebo darčekovou kartou môže vrátenie platby na váš bankový účet trvať 14 dní ak bol tovar vrátený na pobočke, ktorá vám tovar zaslala a 21 dní ak bol tovar vrátený na inej pobočke.
V prípade online platieb vopred (Visa, MasterCard, PayPal) trvá vrátenie peňazí zvyčajne do 2-5 pracovných dní ak bol tovar vrátený na pobočke, ktorá vám tovar zaslala a 14 dní ak bol tovar vrátený na inej pobočke.
Tovar môžete reklamovať dvoma spôsobmi.
Zaslaním na adresu obchodu, ktorý vybavil vašu objednávku, uvedenú na dodacom liste (kolonka "Adresa pre vrátenie tovaru"). Ak potrebujete pomoc s adresou obchodu, ktorý vybavil vašu objednávku, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Priložte doklad o kúpe, popis reklamovanej vady a vaše kontaktné údaje.
Alebo reklamovaný tovar prineste osobne do vybraných predajní INTERSPORT, kde s vami spíšu reklamačný formulár.
O vybavení reklamácie vás bude daná predajna následne informovať.
V prípade otázok ohľadom vašej reklamácie a jej stave, kontaktujte predajňu, ktorá vám reklamáciu vybavuje. Reklamácie sú plne v kompetencii samotných predajní.
RADY TÝKAJÚCE SA NÁKUPU
Pri dokončení objednávky je pri výbere platby uvedené pole priamo pre darčekovú kartu. Po zotretí stieracieho políčka na vašej darčekovej karte, zadajte uvedený kód, do príslušného políčka v internetovom obchode. Ak suma na darčekovej karte nie je postačujúca, zvyšnú sumu je možné uhradiť niektorým z ďalších spôsobov platby.
Podrobné informácie o veľkostných tabuľkách nájdete TU.
Viac informácií o spôsoboch prepravy tovaru nájdete TU.
Objednávku môžete zaplatiť platobnou kartou, darčekovou kartou INTERSPORT, na dobierku alebo prostredníctvom modernej služby PayPal. Viac informácií o spôsobe platby nájdete na stránke TU.
Zákaznícku kartu a bonusovú poukážku je zatiaľ možné uplatniť len v jednotlivých kamenných predajniach, nie však v e-shope.