Intersport
INTERSPORT x EA SPORTS FC™26

Urob z futbalu tvoju hru: INTERSPORT obnovuje partnerstvo s EA SPORTS FC™
Streda 17. septembra 2025:
INTERSPORT, svetový líder v maloobchode so športovými potrebami, posilnil svoj záväzok voči futbalu prostredníctvom partnerstva s hrou EA SPORTS FC™ 26, ktorá bude celosvetovo uvedená 26. septembra.
Nadväzuje na úspešnú spoluprácu s EA SPORTS FC 25 a podčiarkuje pokračujúcu stratégiu spoločnosti INTERSPORT spájať a zapájať širokú škálu spotrebiteľov a športových nadšencov, v tomto prípade digitálnych fanúšikov tejto "nádhernej hry".
Vďaka pokračujúcemu partnerstvu INTERSPORT posilní svoju prítomnosť značky v hre pre EA SPORTS FC 26. Hráči budú mať voľný prístup k exkluzívnej, na mieru vyrobenej kolekcii súprav INTERSPORT s domácimi a vonkajšími dresmi, zatiaľ čo názov INTERSPORT bude prítomný na LED tabuliach na ihrisku v režimoch Football Ultimate Team ™ a Rush & Club. Okrem toho budú môcť hráči spozorovať ikonickú značku INTERSPORT na tribúnach prostredníctvom vlastnej choreografie tifo displejov a na jednej z tém štadióna. S cieľom vyvolať vzrušenie z nového partnerstva organizuje INTERSPORT na instagramovom kanáli INTERSPORT aj globálnu spoločnú súťaž o kópie hry EA SPORTS FC™ 26, zatiaľ čo futbalová komunita bude čoskoro môcť hlasovať o tom, ktorá súprava vonkajších dresov bude uvedená do hry.
Okrem toho bude značka a obsah EA SPORTS FC™ 26 prítomný v predajniach INTERSPORT s plánovanými aktiváciami v predajniach a turnajovými súťažami, pretože INTERSPORT pokračuje v maximalizácii svojej rozsiahlej siete kamenných maloobchodných priestorov v srdci miestnych komunít. To zahŕňa vytvorenie futbalového obchodu INTERSPORT – najnovšieho maloobchodného konceptu značky Category Specialist – ktorý bol tento rok otvorený v Grécku, Turecku a Holandsku a bude sa s ním pokračovať v ďalších európskych krajinách.
„Cieľom INTERSPORTu bolo vždy prepojiť šport a komunitu. Opätovné partnerstvo s EA SPORTS FC™ 26 zaisťuje, že značka INTERSPORT zostane v srdci futbalovej kultúry a komunít a autentickým a zmysluplným spôsobom ju ešte viac približuje fanúšikom," povedal Andy Hogg, generálny riaditeľ globálnej značky a marketingu spoločnosti INTERSPORT International Corporation. „S najväčšou svetovou oslavou futbalu, ktorá opäť príde budúce leto, vášeň pre tento šport čoskoro dosiahne svoj vrchol. Naša spolupráca s EA SPORTS umožňuje spoločnosti INTERSPORT byť súčasťou tohto vzrušenia a energie v obrovskom meradle a inšpirovať fanúšikov na celom svete, aby z futbalu urobili svoju hru.“
Partnerstvo je najnovšou investíciou spoločnosti INTERSPORT do futbalu, pretože značka sa snaží posilniť svoju pozíciu lídra vo viacerých kategóriách a reagovať na vlastný pokračujúci rast kategórií v tomto športe. Okrem vytvorenia INTERSPORT Football Store značka nedávno spustila novú kampaň ženského futbalu so spoločnosťou Adidas, ktorá oslavuje rôzne spôsoby, akými hráčky "robia futbal svojou hrou" a zdôrazňuje silu našich osobných skúseností pri rozvíjaní vášne pre tento šport.
Okrem toho INTERSPORT pokračuje v prevádzkovaní iniciatívy INTERSPORT Football Experience, pop-up podujatia, ktorého cieľom je poskytnúť hráčom na miestnej úrovni nezabudnuteľný zážitok a príležitosť vyskúšať nové produkty a zároveň sa ponoriť do svojej vášne pre futbal. Tie boli realizované v spolupráci s klubmi ako Juventus, Ajax Amsterdam a AC Miláno.
KONIEC
Poznámky pre redaktorov
O spoločnosti INTERSPORT
Skupina INTERSPORT bola založená v roku 1968 s obratom 14 miliárd eur v roku 2024 a 5 464 špecializovanými predajňami v 42 krajinách a patrí medzi popredných svetových predajcov športových potrieb. Silné globálne partnerstvá s renomovanými športovými značkami v kombinácii s miestnou a komunitnou maloobchodnou sieťou zabezpečujú, že INTERSPORT neustále prináša to najlepšie zo športu každému.
Ako špecialista na viaceré kategórie a značky sa INTERSPORT zaviazal spájať všetkých s výhodami, ktoré prináša šport a to je zdravie a pohody a zabezpečiť, aby si mohli užívať a ťažiť zo športových radostí. INTERSPORT pomáha spotrebiteľom nájsť podporu, ktorú potrebujú, či už ide o vybavenie, odborné poradenstvo alebo spojenie s miestnou športovou komunitou.
O spoločnosti Electronic Arts
Spoločnosť Electronic Arts (NASDAQ: EA) je svetovým lídrom v oblasti digitálnej interaktívnej zábavy. Spoločnosť vyvíja a dodáva hry, obsah a online služby pre konzoly, mobilné zariadenia a osobné počítače pripojené na internet.
Vo fiškálnom roku 2025 spoločnosť EA vykázala čisté príjmy podľa GAAP vo výške približne 7,5 miliardy USD. Spoločnosť EA so sídlom v Redwood City v Kalifornii je uznávaná pre portfólio kritikmi uznávaných vysokokvalitných značiek, ako sú EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, EA SPORTS™ College Football, Need for Speed™, Dragon Age™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ a EA SPORTS F1®. Viac informácií o EA je k dispozícii na www.ea.com/news.
EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Dragon Age, Titanfall a Plants vs. Zombies sú ochranné známky spoločnosti Electronic Arts Inc. John Madden, NFL a F1 sú majetkom príslušných vlastníkov a používajú sa so súhlasom